Jo om just Rover har det varit en del skriverier om bland annat då dess svenska generalagent försvann för några år sedan. Men som ändå lyckats bygga upp ett service nätverk för dessa bilar.
Överlag har ju denna som modell tyskt ursprung både gällande konstruktion som tillverkning och då det gäller ZS 180 är ju rovern med V6:an, Här en provkörning av denna:https://www.teknikensvarld.se/provkorningar/mg/zs_180/index.xml och dess märkesforum: https://www.mgcc.se/index.php?option=com_content&task=view&id=91&Itemid=137
Överlag har ju denna som modell tyskt ursprung både gällande konstruktion som tillverkning och då det gäller ZS 180 är ju rovern med V6:an, Här en provkörning av denna:https://www.teknikensvarld.se/provkorningar/mg/zs_180/index.xml och dess märkesforum: https://www.mgcc.se/index.php?option=com_content&task=view&id=91&Itemid=137