Seriöst..
Jo nu är det så att jag håller på att mecka med en Chevrlet El Camino från 59 men motorn är en 70 eller 80 talare.
Jag fick motorn att gå runt ett par varv. När jag sedan vred på nyckeln igen så knäppte det lite och om man kollar noga på filmen ser man att det slår gnistor på batteriet. Vad kan ha hänt för nu går den inte runt längre.
Vad kan ha hänt?
Hjälp...
Filmer:
Realplayer-bra kvalite
Realplayer-bättre kvalite
//Robin
Jag fick motorn att gå runt ett par varv. När jag sedan vred på nyckeln igen så knäppte det lite och om man kollar noga på filmen ser man att det slår gnistor på batteriet. Vad kan ha hänt för nu går den inte runt längre.
Vad kan ha hänt?
Hjälp...
Filmer:
Realplayer-bra kvalite
Realplayer-bättre kvalite
//Robin