Hej,
Verkar din startmotor / motor surrar/snurra snabbare än vanligt? Kolla om kamaxlarna
rör sig vi olje påfyllningen om dom inte rör sig så kan kam remmen gått av. Kan också vara så att startmotorn inte slår till på svänghjulet. Är det en automat eller manuell? Om det är en manuell prova att bogsera igång bilen. Förmodar att det är en 4 cylindrig mondeo och inte en med v6'a?
Verkar din startmotor / motor surrar/snurra snabbare än vanligt? Kolla om kamaxlarna
rör sig vi olje påfyllningen om dom inte rör sig så kan kam remmen gått av. Kan också vara så att startmotorn inte slår till på svänghjulet. Är det en automat eller manuell? Om det är en manuell prova att bogsera igång bilen. Förmodar att det är en 4 cylindrig mondeo och inte en med v6'a?