Slangen från grenröret till luftburken ska du fixa det första du gör. Sedan får vi se om problemet kvarstår.
Jag har en fiesta som jag e jävligt trött på Det är en 1,1 Cl 1987. Tomgången är jävligt oregelbunden, går ner på 500v/min o upp till 1500v/min hela tiden håller den på så. Avgaserna luktar sot?
Jag har bytt tändstift, fördelare, rotor , bensinfilter luftfilter.
Titta man ner i oljelocket såg kanske oljan tjock ut.....
Någon som har några tips om vad som är fel? Den läcker rätt bra i kopplingen mellan grenröret och avgasröret men det kan väl inte göra så himla mycket?
Slangen som går från luftburken till ovansidan på grenröret är av?
Alla synpunkter tas tacksamt imot
Jag har bytt tändstift, fördelare, rotor , bensinfilter luftfilter.
Titta man ner i oljelocket såg kanske oljan tjock ut.....
Någon som har några tips om vad som är fel? Den läcker rätt bra i kopplingen mellan grenröret och avgasröret men det kan väl inte göra så himla mycket?
Slangen som går från luftburken till ovansidan på grenröret är av?
Alla synpunkter tas tacksamt imot