Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Missljud

Startad av Daniel · 2003-01-14 · 1 svar

DanielTrådstart
Har på senaste tiden fått missljud från vad jag tror är nån av drivremmarna i motorn. Det gnisslar och låter vasst. Kan man smörja det, eller ska remmarna bytas?
Christer Gustafson
Daniel wrote:
Har på senaste tiden fått missljud från vad jag tror är nån av drivremmarna i motorn. Det gnisslar och låter vasst. Kan man smörja det, eller ska remmarna bytas?
Hej!
Byt alla remmar, om det är det som låter.
Christer

Fler trådar i Hjälpforumet Bil