Har på senaste tiden fått missljud från vad jag tror är nån av drivremmarna i motorn. Det gnisslar och låter vasst. Kan man smörja det, eller ska remmarna bytas?
Har på senaste tiden fått missljud från vad jag tror är nån av drivremmarna i motorn. Det gnisslar och låter vasst. Kan man smörja det, eller ska remmarna bytas?
Hej!
Byt alla remmar, om det är det som låter.
Christer
Vi använder cookies för att förstå hur arkivet används och för att kunna förbättra det. Du väljer själv vad du tillåter. Inställningen sparas i din webbläsare och kan ändras när som helst via länken "Cookieinställningar" i sidfoten.