åtgärdat!
har ett otäckt missljud höger fram på min passat. har bytat alla länkarmar och leder för 4000mil sedan. detta lät fråm början som en drivknut. när man svängde så tuggade det lite höger fram. men nu låter det även när bilen kommer i gungning.. ett malande tuggande ljud. känns väldigt ostabil på vägen, nästan som om ett hjul var löst. har haft den uppe på lyften på jobbet men kan inte känna glapp i drivknut/axel eller i hjullagret...
tacksam för svar
tacksam för svar