HhengstedtTrådstart2010-10-25Nar man startar kall är tomgången ua tills jag lägger i D el nån annan växel, får jag ett missljud som upphör då jag kör. Har inget missljud när motorn startas varm. Var leta felet? Den växlar mjukt o fint fö. .
Har du rent allmänt kollat att oljenivån i lådan är OK och att oljan är klarröd(finns en gul variant av olja också) samt inte luktar illa.
Mvh Janne
Aadvantageous2010-10-26 · #Hittade felet. Spännrullen till drivremmen hade kärvat ihop. Ny rem o rulle fixade allt!