beskriv ljudet
Har en Volvo V40 -98. När man svänger kraftigt (ej fullt rattutslag) åt vänster i låg hastighet (ex. vid parkering) uppstår ett missljud. Det händer aldrig när man svänger åt höger. Vad kan det vara? Håller servon på att gå sönder? Oljan till servon är på den nivå som den ska.