Styrenheterna på dom årsmodellerna till Mitsu verkar inte vara direkt felfria. Om du kan få tag i en på skroten för ett rimligt pris så är det nog det bästa att börja med. Brukar normalt vara alla spridarna som stannar ifs men jag skulle prova ändå.
Hej alla...
har fått ett problem med min kära vinterbil..
den går tyvärr bara på 3 burkar numera..
den har gnista o den e bra samt satt dit ny spridare idag till tvåans cyl
som är felande länken...men tyvärr inget nytt hopp för bilen..
finns 2 fel kvar som det kan vara..
1. kabelbrott (hur vet man om det är det)
2. Styrenhet Insprut (och den sitter??)
vi mätte pulserna som ska ges till spridaren men ingen signal..
Jätte Tackasam för svar//Mvh Jonny
har fått ett problem med min kära vinterbil..
den går tyvärr bara på 3 burkar numera..
den har gnista o den e bra samt satt dit ny spridare idag till tvåans cyl
som är felande länken...men tyvärr inget nytt hopp för bilen..
finns 2 fel kvar som det kan vara..
1. kabelbrott (hur vet man om det är det)
2. Styrenhet Insprut (och den sitter??)
vi mätte pulserna som ska ges till spridaren men ingen signal..
Jätte Tackasam för svar//Mvh Jonny