Jag är inte säker men det kan vara tändmodulen.
Halloj alla glada!!!
Min polare har en mitsubishi galant glsi -90 och den har ett litet problem.
Tändningen försvinner imellanåt alltså direkt från tändspolen, e det någon som varit med om detta tidigare??
Mer än tacksam för svar :-)
Min polare har en mitsubishi galant glsi -90 och den har ett litet problem.
Tändningen försvinner imellanåt alltså direkt från tändspolen, e det någon som varit med om detta tidigare??
Mer än tacksam för svar :-)