Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mitsubishi Space Runner

Startad av marvin · 2006-05-12 · 3 svar

marvinTrådstart
Hej. Undrar vart någonstans på växellådan,man kan hitta påfyllnings hål för växellådsolja?.
JoakimL
finns det inte i motor rummet?
slirfeldt
Har för mig att på dessa ska det finnas en nivå plug någonstans på framkanten på lådan i höjd med drivaxlarna om det rör sig om en manuell dito.
stoffe
pluggen sitter rakt fram i fram kant. en 17 mm skalle. överfyll den inte bara. vanligt på dom att du skuter tätningarna om det är för mycket olja i lådan. fyll bara upp så det precis rinne över.
// Slimbo

Fler trådar i Hjälpforumet Bil