MmarvinTrådstart2006-05-12Hej. Undrar vart någonstans på växellådan,man kan hitta påfyllnings hål för växellådsolja?.
finns det inte i motor rummet?
Har för mig att på dessa ska det finnas en nivå plug någonstans på framkanten på lådan i höjd med drivaxlarna om det rör sig om en manuell dito.
pluggen sitter rakt fram i fram kant. en 17 mm skalle. överfyll den inte bara. vanligt på dom att du skuter tätningarna om det är för mycket olja i lådan. fyll bara upp så det precis rinne över.
// Slimbo