Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mitsubishi Spacerunner Automat

Startad av Wix · 2006-09-16 · 0 svar

WixTrådstart
Hej, har en SpaceRunner '92 automat som har väldigt svårt att växla upp över trean. Min misstanke är oljan i automatlådan. Någon som kan berätta var man kan kolla den? Eller om någon är bekant med felet eller har någon annan teori om vad det kan vara.

Uppdatering:
1 Hittade stickan som ej längre hade en signalvit top utan en becksvart ;) Dock verkar oljenivån vara ok, men den kändes mycket tunnar är motoroljan.

2. Ett annat fel som uppstod då vi försökte köra hem den för att sedan kunna ta oss till en verkstan var att den började skaka efter ett tag.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil