har du insprutning eller förgasare ?? där är flera viktiga skillnader där
min space wagon har allvarliga problem med choken.
den håller alldeles för hög tomgång och chokar ihjäl sig själv till slut.
kan man montera manuell choke på den?
vad göra?
den håller alldeles för hög tomgång och chokar ihjäl sig själv till slut.
kan man montera manuell choke på den?
vad göra?