Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ML 270 cdi

Startad av dejox · 2010-12-09 · 0 svar

dejoxTrådstart
Hej alla skulle va bra om nån hadde nåt lösning om problemet jag har.
Jag har en ml som jag bytte glöddstift på. Innan jag bytte glöddstift startade jag bilen och körde motorn varm som det står i boken. Efter när motorn va varm så kopplade jag lös elkopplingar från spridare och högtryck röret som matar spridare.Sen bytte jag glöddstift. Så klart satte jag ihopp allt igen men bilen startar inte. Jag avlufftade bränsle systemet med start motor enligt bocken det är en körning med start motor på ca 40 sec nära en min. Jag försökte flera gånger men bilen startar inte.

Så snälla om nån har nåt tipps om vad det kan va så hör av är så fort som möjligt..:confused:
MVH

Fler trådar i Hjälpforumet Bil