Hastighets mätaren slutade fungera helt plötsligt, Eftr det så hugger växlarna rätt så rejält när den växlar .
Kan det vara givaren på lådan eller är lådan kass...
Kan någon hjälpa ?
Kan det vara givaren på lådan eller är lådan kass...
Kan någon hjälpa ?