Hej alla bilvänner har en mondeo -98
som bara la av ström och bensin finns,start motorn slår inte till
är det någon som känner till problemet ??
m.v.h Winstar.:q
som bara la av ström och bensin finns,start motorn slår inte till
är det någon som känner till problemet ??
m.v.h Winstar.:q