Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

mondeo som bara dog!!

Startad av winstar · 2007-07-05 · 0 svar

winstarTrådstart
Hej alla bilvänner har en mondeo -98
som bara la av ström och bensin finns,start motorn slår inte till
är det någon som känner till problemet ??
m.v.h Winstar.:q

Fler trådar i Hjälpforumet Bil