GGranadaTrådstart2006-07-26Undrar om någon vet vad det är som brukar strula med AC på en Mondeo 97 , Måste vara något elfel. Jag har kollat kylmedlet (gas) och allt är OK men kompressorn vill inte starta.
Granada V6 är bäst
Kompressorn kanske är kass... :cool:
Hör du om den bara rycker till någonting eller är den stendöd...??
Jag får inte någon spänning ner till kompressorn, där går spänning från högtryckspressostaten men sedan kommer den inte ner till kompressorn.