Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Montera än huv från en Kadett på en omega??

Startad av V6 Power · 2006-02-21 · 0 svar

V6 PowerTrådstart
Någon som vet om det går eller som själv gjort det?? Min huv på omegan är ju lite motivlackad så skulle ju gärna vilja ha den på min kadett istället.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil