va där det för motor ?
hej!
En enkel fråga, hur tar man enklast bort plastkåpan som sitter över motorn
på en Polo-03?
Har sett några skruvar på undersidan, dock lite knepiga att komma åt så innan
jag börjar frågar jag om det finns någon som vet hur man gör.
/Göran
En enkel fråga, hur tar man enklast bort plastkåpan som sitter över motorn
på en Polo-03?
Har sett några skruvar på undersidan, dock lite knepiga att komma åt så innan
jag börjar frågar jag om det finns någon som vet hur man gör.
/Göran