Ja dessa former av huvlås har retat upp både en och annan bilägare av dessa modeller, där man måste använda startnyckeln till att öppna huven med,,, lite värre torde det vara nu med nyckelås precis som det i alla tider varit med kombibilars bakluckor och nyckellås,,,
Men iaf känns det som att det är själva nyckeln som kärvar, prövat med att spraya i rostlösande i låset och se om det har verkan, kika även in på detta mera modellspecifika forum i frågan:https://www.fordclubsweden.se/forum/index.php
Men iaf känns det som att det är själva nyckeln som kärvar, prövat med att spraya i rostlösande i låset och se om det har verkan, kika även in på detta mera modellspecifika forum i frågan:https://www.fordclubsweden.se/forum/index.php