Min Volvo 360 GLS -85 (ej insprutning) glödtänder när jag stänger av motorn. Jag kör på 98 oktan enl. instruktionsboken. Vad kan det vara för fel? För fet/mager blandning?
Jag skulle kolla tändningen, byta stift, samtidigt kolla stiften hur dom ser ut, om den går fett eller magert.
Lycka till