Och under hur lång körsträcka rör sig detta om? Men misstänker att det iaf inte rör sig om hundratals mil,,, och då är det lite illa varslande om det sedan nu inte finns något yttre läckage från motorn.
Verkar den annars gå bra, ingen blå/svart rök från avgasröret vid accelleration osv och uppskattningsvis hur mycket olja kan det röra sig om som försvinner?
Verkar den annars gå bra, ingen blå/svart rök från avgasröret vid accelleration osv och uppskattningsvis hur mycket olja kan det röra sig om som försvinner?