FFourkidsTrådstart2010-11-07Hej! har en Mercedes 300E 89 ! bilen går jätte bra förutom att den ibland stannar när vi kör (Ca 2 gånger på 60 mil):mad: När den har stannat får man vänta 2-3 minuter innan man kan starta den igen. Är väldigt trött på dessa pinsamma situationer som kan uppstå! Någon som har varit med om något liknande?
Mvh NICKLAS
Dom här stoppen, kommer dom nät tankmätaren visar på kvarts tank eller mindre?
Mvh Janne
Troligen ligger felet i pumpningen av bränsle mellan tankarna, inte ovanligt fel. Ring MB verkstad och bekräfta, lite mek att åtgärda.