För dom pengarna kommer du inte upp många kusar i kraft. Men du får väl ett sportsystem o sen kanske ett öppet filter för dom pengarna. Porta o plana toppen är enligt mig ingen idè att göra på 1,8:an. Kostar mer än det smakar. o du får max ut kanske 15-20 hk. Men går gör det ju men det kostar ju betydligt mer än 5000:- ca 1000:-/Hk. Blir dyrt dyrt dyrt det. Men skaffa eller bygg ett sportsystem med 1 liten dämpare i slutet så får du några extra hästar o sen någon häst med det öppna sportfiltret. Lycka till!
Hur Ska Jag Få Motorn Till Min Passat-90 Piggare. Motorn är En 1,8 Rp Med Mono Motronic Insprutningssystem Som Har Gått 19000 Mil. Motorn Går Jättefint Men Jag Vill Ha Lite Mer Klös I Den Till Priset Av 5000 Kr Som Jag Har över I Plånboken.tacksam För Förslag.