Kolla på Höger sida av motorn, under avgasgrenröret, ifall det syns en motorvärmare + tillhörande kabel där. På en bil från -75, borde det finnas en motorvärmare monterad tycker jag.
Ev, kupéuttag är indraget via torpedväggen under handskfacket.
Om inget finns, så kan du kolla på ex,vis mekonomens sida. Och kanske även denna sida ( Falu bildemontering ), om pris på kpl, motorvärmarsats till just din bil.
Även bilskroten kan vara ett bra alternativ, och billigt.
Ev, kupéuttag är indraget via torpedväggen under handskfacket.
Om inget finns, så kan du kolla på ex,vis mekonomens sida. Och kanske även denna sida ( Falu bildemontering ), om pris på kpl, motorvärmarsats till just din bil.
Även bilskroten kan vara ett bra alternativ, och billigt.