Om nu motortemperaturen är normal, så kan några av orsakerna vara igensatt värmepaket vilket kan avhjälpas med att spola genom det åt båda hållen med en vanlig trädgårdsslang.
Sedan sitter det på dessa en värmeväxlare som styrs av vajer i från reglaget och dessa kan hoppat ur sitt läge, kan även vara själva växlaren som gett upp. Så det är alltså ingen som helst skillnad hur du för värmereglaget?
Sedan sitter det på dessa en värmeväxlare som styrs av vajer i från reglaget och dessa kan hoppat ur sitt läge, kan även vara själva växlaren som gett upp. Så det är alltså ingen som helst skillnad hur du för värmereglaget?