Vad är årsmodellen? Vet att bland annat dåliga tändkablar kan ge liknande fenomen.
Hej jag har problem med att när bilen blir varm så går den på 3 cylindrar vid ett visst varv tal.Jag kan knappt göra omkörningar.Är det någon som vet vad det är för något?Tackar på förhand.