Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Nissan Primera 2,0i

Startad av Galdermana · 2009-11-26 · 2 svar

GaldermanaTrådstart
Hej jag har problem med att när bilen blir varm så går den på 3 cylindrar vid ett visst varv tal.Jag kan knappt göra omkörningar.Är det någon som vet vad det är för något?Tackar på förhand.
slirfeldt
Vad är årsmodellen? Vet att bland annat dåliga tändkablar kan ge liknande fenomen.
Lonnerberg
Hej det är en 98:a

Fler trådar i Hjälpforumet Bil