Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Nolla vevaxel chrysler voyager-89

Startad av jeppe32 · 2008-05-27 · 2 svar

jeppe32Trådstart
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att få veta vart och hur man nollar vevaxeln och vilken kolv det är som ska stå i topp när man nollar kamdrev och så.....är jätte tacksam för svar.:l
swempa52
hej tyvär ingen koll på vilken kolv men du har ju markering i blocket åvanför kamdrevet å en på drevet.
swempa52
menade drevet på vevaxen. sorry

Fler trådar i Hjälpforumet Bil