Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Nollställa servivcelampa Renault Megane -03

Startad av pjon · 2007-08-20 · 1 svar

pjonTrådstart
Min färddator larmar om att jag behöver byta olja. Tänkte genomföra bytet själv. Men finns det någon som vet hur man nollställer servicemeddelandet efteråt?

// Per
lgnro
tjenare! prova med att koppla bort batteriet över natten. funkar på en del. mats allan

Fler trådar i Hjälpforumet Bil