tjenare! prova med att koppla bort batteriet över natten. funkar på en del. mats allan
Min färddator larmar om att jag behöver byta olja. Tänkte genomföra bytet själv. Men finns det någon som vet hur man nollställer servicemeddelandet efteråt?
// Per
// Per