testa med att rengöra spjällhuset,sitter precis intill luftburken
Vet inte om servicen har något med problemet att göra hellre då kylan. Jag startar bilen som står ute med motorvärmare utan större problem. Det går att köra en stund, men i och med att jag står en längre stund med kopplingen nedtryckt dör bilen. På servicen bytteds tändstiften, om det kan vara någon ledtråd. Är det något fel eller fungerar inte Escorten så bra i -20?