SSwenzonTrådstart2007-12-16Jag har bytt tändkablar, tändstift, rotor och fördelarlock. Har haft i k-sprit men inget gör att min gamla Merca 200, kombi-89 går bättre. Den går ojämt hela tiden vid accelation. Har haft det så i över 2 månader nu och de flesta jag pratar med vet inte vad det kan va... Är det nån som har nåt förslag var jag ske leta härnäst, efter detta nerverande problem? Mvh Kenneth.
Kolla luftmängdmätaren (LMM).
Går den bara ojämnt vid acceleration?
Kanske dax att byta soppafilter...