Hej
Har presic fått byta topplockspackning på min SAAB (efter 11000mil?!) och efter det så går den ojämnt under 2000rpm Man märker det mest när man motorbromsar då det känns som om man hade fått kängurubensin i den. Har provat med startgas för att hitt eventuella läckor på vakumslangar men inte hittat ngt..... Är det ngn som har en bra ide?
Tack på förhand
Lasse
Har presic fått byta topplockspackning på min SAAB (efter 11000mil?!) och efter det så går den ojämnt under 2000rpm Man märker det mest när man motorbromsar då det känns som om man hade fått kängurubensin i den. Har provat med startgas för att hitt eventuella läckor på vakumslangar men inte hittat ngt..... Är det ngn som har en bra ide?
Tack på förhand
Lasse