Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Olja i cylindrana

Startad av Bjorn68 · 2010-12-07 · 1 svar

Bjorn68Trådstart
Hej jag äger en Audi A6 2,4 som helt plötsligt inte ville starta. Jag bogserade bilen till en verstad som upptäckte ojla i 4 av 6 cyl. Efter komp test fick jag besked om att det var dåliga värden på samtliga cylindrar..Topplocks packning? eller kan det vara något annat .Kan det bli billigare med en utbytes motor? Tacksam för svar

mvh Björn
boheme
Har du även olja i kylarvattnet? hur ser oljan ut på stickan, gråaktig?

Mvh Janne

Fler trådar i Hjälpforumet Bil