TTjockyTrådstart2006-11-20dax för sevice på min skoda fabia-04 kollade i instruktionsboken men det stod
inte hur mkt olja man ska ha. 1,4 Liters motorn
ett tips är att kolla här efter info
https://www.skodaklubben.se/Har du ingen oljesticka????????????????????
klart man har men sksa ju byta olja och istället för att försöka mej fram så tänkte jag kolla ifall någon här visste nåt!
Skulle gissa på ca. 4L!!!!!