Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Oljebyte

Startad av Tjocky · 2006-11-20 · 4 svar

TjockyTrådstart
dax för sevice på min skoda fabia-04 kollade i instruktionsboken men det stod
inte hur mkt olja man ska ha. 1,4 Liters motorn
fnito
ett tips är att kolla här efter info
https://www.skodaklubben.se/
evawelam
Har du ingen oljesticka????????????????????
Gulmun
klart man har men sksa ju byta olja och istället för att försöka mej fram så tänkte jag kolla ifall någon här visste nåt!
evawelam
Skulle gissa på ca. 4L!!!!!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil