IissemekTrådstart2010-06-04Är det någon som vet var man fyller på oljan någonstans i bakaxeln på en vw passat 4 motion 02?
Tydligen ska det hålla bilen ut?
Ja, men det var ju inte det han frågade. Han kanske bytt en p-box o behöver fylla på? Eller bara är nyfiken.... Tror att den sitter på höger sida, sett bakifrån. en stor insexplugg, ca 16 mm insex. Sitter bredvid drivaxeln. Nivå och påfyllning är samma.