Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

oljeplugg bakaxel vw

Startad av issemek · 2010-06-04 · 2 svar

issemekTrådstart
Är det någon som vet var man fyller på oljan någonstans i bakaxeln på en vw passat 4 motion 02?
joose
Tydligen ska det hålla bilen ut?
Nitrogen
Ja, men det var ju inte det han frågade. Han kanske bytt en p-box o behöver fylla på? Eller bara är nyfiken.... Tror att den sitter på höger sida, sett bakifrån. en stor insexplugg, ca 16 mm insex. Sitter bredvid drivaxeln. Nivå och påfyllning är samma.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil