Torde inte vara några problem med motorfästen osv då dessa ingår i samma motorfamilj, frågan är vad bilens elektronik (styrbox) säger om detta byte då motorstorleken bland annat blir mindre, men annars effektmässigt skall det inte vara några problem besiktningsmässigt.
hej .. vi har en opel astra 1,6 1994 , och vi har tänkt att sätta en ny motor ,
motoren är 1,4 och samma modell 1994 ,, tror ni att de passar och inga problem ? tack för hjälp
motoren är 1,4 och samma modell 1994 ,, tror ni att de passar och inga problem ? tack för hjälp