@ChristerG 24246 wrote:
Om man ombesiktar tre gånger eller mer så får man mindre tid på sig, jag fick en vecka bara när jag hade ombesiktat en bil tre gånger i rad, så de bästa är nog att åtgärda felet/felen vid första föreläggande besiktning.
Vet någon om man får en ny månard om bilen ej går igenom ombesiktningen?
Om man ombesiktar tre gånger eller mer så får man mindre tid på sig, jag fick en vecka bara när jag hade ombesiktat en bil tre gånger i rad, så de bästa är nog att åtgärda felet/felen vid första föreläggande besiktning.