Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Omega 3000

Startad av Flodin · · 1 svar

FlodinTrådstart
Opel Omega 3000-87 säljes i delar, bilen finns i Ludvika. Hör av er om ni är intresserade av något så kan vi komma fram till ett bra pris. Mindre delar kan skickas via postförskott.

Per Flodin
Ludvika
marcus_nilsson
Hej Hej!!
Jag är intresserad av grejer till Omega 3000.
Om Inte annat, hela bilen om du har den kvar?
Maila mig på: nahoj101@hotmail.com

MVH Johan

Fler trådar i Köp och sälj