hej - Opel själva drog sladden genom bef. hål alldeles bakom luftfiltret (demonteras), ser dessutom ut som det var förborrat i plasten i kupen (högt upp höger under facket på pass. sidan! Funkar fint!
Någon som har monterat motor och kupevärmare i bilen? Är tacksam för bra råd när det gäller genomföringen genom torpedväggen!
Sen är det dåligt "flås" i fläkteriet! Det dundrar på så det räcker men inte blåser det nått vidare ur munstyckena. Någon som har liknande erfarenheter med Agilan?
Tack på förhand!
// Johnny
Sen är det dåligt "flås" i fläkteriet! Det dundrar på så det räcker men inte blåser det nått vidare ur munstyckena. Någon som har liknande erfarenheter med Agilan?
Tack på förhand!
// Johnny