Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Opel Agila

Startad av Agilan · 2005-10-19 · 1 svar

AgilanTrådstart
Någon som har monterat motor och kupevärmare i bilen? Är tacksam för bra råd när det gäller genomföringen genom torpedväggen!

Sen är det dåligt "flås" i fläkteriet! Det dundrar på så det räcker men inte blåser det nått vidare ur munstyckena. Någon som har liknande erfarenheter med Agilan?

Tack på förhand!
// Johnny
moilanen
hej - Opel själva drog sladden genom bef. hål alldeles bakom luftfiltret (demonteras), ser dessutom ut som det var förborrat i plasten i kupen (högt upp höger under facket på pass. sidan! Funkar fint!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil