Hej, Troligen har det hänt något med tändningssystemet och dess inställning. Kolla så att kamremmen är hel genom påfyllningslocket för olja eller via plastskyddet. Lyser tändningslampan även när nyckeln är uttagen ? Lycka till verkstan.
Flyttade bilen ca 25meter startade normalt sen efter ca 2 timmar skulle jag åka iväg då gick den igång på kanske 2 cylindra ingen krafter alls stannade gick inte igång igen.
sen efter det så lyser tänndningslampan även när man slått av tändningen.
vad kan det vara för fel?
Mvh
Göran Nilsson
sen efter det så lyser tänndningslampan även när man slått av tändningen.
vad kan det vara för fel?
Mvh
Göran Nilsson