hoppas det finns ngn som kan hjälpa mig?
gjorde felsökning på opeln tändspole kass (tändmodul) bytte den
samma fel igen motorlampan lyser (kommer och går) + att bilen smårycker
efter att jag bytte tändspolen tände sig belysning på display (klockan och vid lampknappen) ej instrument vad sjuttan är det som krånglar???
tack på förhand Bayern
gjorde felsökning på opeln tändspole kass (tändmodul) bytte den
samma fel igen motorlampan lyser (kommer och går) + att bilen smårycker
efter att jag bytte tändspolen tände sig belysning på display (klockan och vid lampknappen) ej instrument vad sjuttan är det som krånglar???
tack på förhand Bayern