Förmodligen, eller kanske kamremmen har hoppat ett kugg eller 2..
Hejsan, Min Astra -98, 1,6 16 ventilare startar inte. Allting började för någon dag se när jag gasade på från tomgång var en cylinder borta i ca en halv sekund innan den tände till. Nästa dag gick den bara på 3 cylindrar i några kilometer innan den 4:de tände till men genast motorn varit nere i tomgång så gick den på 3 igen. Jag började från den billigaste änden och bytte tändstiften idag, efter det så startar den inte alls. Den tänder med på 1 eller 2 cylindrar så länge startmotorn drar runt motorn sen är den död. Kan det möjligen vara tändspolemodulen som pajat?