Prova byta ut temp.givaren till insprutningen. går den igång med startgas?
Min bil vill inte starta. Den går när man drar igång den i typ 50-60 men den dör i lägre hastigheter och går inte heller på tomgång. Det är insprutnings motor, generator, tändstift och kamrem är bytt och den gick efter att det blev bytt. Någon som har förslag?:confused:Vonnsan