Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

opel frontera

Startad av skepparen · 2010-01-06 · 1 svar

skepparenTrådstart
Jag har bytt motor på min frontera årsm 93, 2,3 td eftersom pumpen inte var nollställd har jag ett problem. Vet någon vilka markeringar som gäller för att kunna nollställa insprutningspumpen mot kam och vevaxel markeringar?
slirfeldt
Får du inget mera svar här så vet jag iaf att dessa uppgifter för den modellen finns med i handboken för dieselmotorer, som tex finns hos Biltema för ett par hundra,,, och tar upp en rad olika dieslmotorer.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil