Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Opel Kadett -86

Startad av pepzi76 · 2006-04-07 · 0 svar

pepzi76Trådstart
Säljes pga stöldskador och bristande tid. En perfekt gör det själv bil.
Bra i motor och växellåda. Billig i skatt, försäkring och drar lite bensin. Väldigt fint skick på klädsel och stolar. Bilen blev stulen förra sommaren, :mad: så passagerarlåset fattas. Kåpan under ratten är trasig, rattlåset likaså, och tändningslåset är trasig i kontakten då dom slet lös den för att starta bilen med skruvmejsel. :confused: Den är rostig i båda bakskärmarna. Framskärmarna är ok. Resten av bilen är nästintill rostfri. Säljes i befintligt skick tex som reservdelsbil (säljer dock inte delar av den) eller gör det själv bil. Bilen Finns i stockholm Norrort (Kungsängen)
Maila då vi har svårt att svara i telefon. Lämna telefonnummer så att vi kan ringa upp kattis1976@hotmail.com

Bilder finns på denna sida
https://hem.bredband.net/b106753/

Pris 1500:-

Fler trådar i Köp och sälj