JJarvnaTrådstart2011-01-21tja.. har lite problem med min opel går bara på två cylindrar.. har byt spridare o luftmängdsmätare.. fundera på om det är styrboxen?? någon som har samma problem??
Var vänlig ange årsmodell och motor. Har du gått igenom och kontrollerat tändsystemets alla delar? Går det åt kylarvätska? Kommer det mycket rök ur avgasröret och i så fall vilken färg har röken?
Mvh Janne
Hej, Kolla även att du har kompresion gärna på alla 4 cylindrar för att jämföra. Lycka till verkstan.