Du har förstås kontrollerat dessa säkring? Dess bränslepump sitter på sedvanligt ställe i tanken och ser ut som så lös komplett med tankarmaturen:https://bilder.lagabasen.se/delar/1086/1086491548vy1.jpg och finns för runt 500:- och uppåt hos skrotarna.
Så innan eventuellt pumpbyte så kolla upp att det verkligen finns spänning till dess kablage där under baksätet.
Där man vanligen med brukar komm år tankarmaturen med.
Så innan eventuellt pumpbyte så kolla upp att det verkligen finns spänning till dess kablage där under baksätet.
Där man vanligen med brukar komm år tankarmaturen med.