Lleif.wikstromspray.seTrådstart2010-07-14Bilen går bara några sekunder, sedan stannar mortorn, jag har kollat så det kommer soppa, (bensin) Det började med att mortorn stannade, efter en stund kunde man starta och allt fungerade i flera veckor, sedan började mortorn gå ojämnt på höga varv, Nu startar den och går någon sekund.
Vad kan det vara för fel?
Man kan tänka sig en mindre bra fungerande bränslepumpskrets. D.v.s. att bränslepumpen börjar bli dålig eller kanske reläet, kolla även efter ärgning vid kontaktpunkter och även vid säkringar. Man kan också tänka sig ett bränslefilter som börjar bli igensatt.
Mvh Janne