Nollsexa inte lika med ny sorry...:o
Milen är dock låga...
Har du haft den sedan ny?
Lämnat in den där du köpt den?
Haft höga reparationskostnader på din relativt nya bil?
Mångårig kund på verkstan/bilfirman?
HÄVDA GOODWILL :utrop Ett särskillt "gratis-konto" för kundvård som alla auktoriserade firmor får pengar till från generalagenten :i
I sista hand om grisarna inte vill stå för fiolerna, byt verkstad, och nyttja din maskinförsäkring (kommer oftast tillsamans med helförsäkringen, annars är det hög tid att teckna en sådan :i)
Och naturligtvis, konsumenttjänstlagen gäller, har man inte levererat ska man inte ha betalt... Dom har ju bytt ngt som inte var
trasigt eller hur?!
https://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Lagar/Om-konsumenttjanstlagen/
Milen är dock låga...
Har du haft den sedan ny?
Lämnat in den där du köpt den?
Haft höga reparationskostnader på din relativt nya bil?
Mångårig kund på verkstan/bilfirman?
HÄVDA GOODWILL :utrop Ett särskillt "gratis-konto" för kundvård som alla auktoriserade firmor får pengar till från generalagenten :i
I sista hand om grisarna inte vill stå för fiolerna, byt verkstad, och nyttja din maskinförsäkring (kommer oftast tillsamans med helförsäkringen, annars är det hög tid att teckna en sådan :i)
Och naturligtvis, konsumenttjänstlagen gäller, har man inte levererat ska man inte ha betalt... Dom har ju bytt ngt som inte var
trasigt eller hur?!
https://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Lagar/Om-konsumenttjanstlagen/