Det mest troliga är att tutan med dess utsatta läge är defekt eller dess kontaktdon, och iaf enligt rephandboken för Peugeot 205 så sitter signalhornet innanför stötfångaren och som med är den brukliga platsen med.
vet någon var jag ska leta efter ex relä eller var tutan sitter på min peugot 309 - 89 års modell ,jag har bytt ut spaken till lamp/tuta/blinkers men det hjälpte inte :q tacksm förla svar mariel