Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ot 309 tutan död

Startad av mariel · 2008-03-29 · 3 svar

marielTrådstart
vet någon var jag ska leta efter ex relä eller var tutan sitter på min peugot 309 - 89 års modell ,jag har bytt ut spaken till lamp/tuta/blinkers men det hjälpte inte :q tacksm förla svar mariel
slirfeldt
Det mest troliga är att tutan med dess utsatta läge är defekt eller dess kontaktdon, och iaf enligt rephandboken för Peugeot 205 så sitter signalhornet innanför stötfångaren och som med är den brukliga platsen med.
SvetlanaDoor
ok ska kolla där:)
SvetlanaDoor
@mariel 30515 wrote:
ok ska kolla där:)


ja där satt den lille §e klippte trådarna osatte upp en ny så nu kan jag tuta och köra

Fler trådar i Hjälpforumet Bil